|
:: SCIO.cz - Mapa Školy :: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Info: V
posledním sloupci s názvem "STRANY" jsou uvedeny odkazy na obrázky
odpovídající číslům stran v názvech odkazů. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otázka |
Text
otázky |
Stránka |
Graf |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Cíle
školy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/14 |
Co je podle tebe nejdůležitější se ve škole naučit? |
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G004 |
|
|
|
|
|
R/2 |
Co podle vás patří mezi hlavní úkoly školy? |
|
|
|
|
01 |
- |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G001 |
- |
G004 |
|
|
|
|
R/17 |
Posuďte,
jak škola rozvíjí u vašeho dítěte dané schopnosti. |
|
|
|
|
04 |
- |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G005 |
- |
G007 |
|
|
|
|
U/1 |
Co podle vás patří mezi hlavní úkoly školy? |
|
|
|
|
02 |
- |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G002 |
- |
G004 |
|
|
|
|
U/6 |
Posuďte,
jak škola rozvíjí u žáků dané schopnosti. |
|
|
|
|
05 |
- |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G006 |
- |
G007 |
|
|
|
|
|
2. Školní vzdělávací program |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
R/7 |
Dostali jste od školy nějaké informace o probíhající reformě
základního školství? |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G008 |
|
|
|
|
|
R/8 |
Máte zájem dozvědět se o změnách souvisejících s reformou
základního školství více informací (případě alespoň nějaké)? |
|
|
|
|
8 |
- |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G009 |
- |
G010 |
|
|
|
|
U/27 |
Považujete přechod ke školním vzdělávacím programům za krok
správným směrem? |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G011 |
|
|
|
|
|
|
3. Výběr školy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
R/1 |
Podle čeho jste se především rozhodovali při výběru školy,
kterou vaše dítě navštěvuje? |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G012 |
|
|
|
|
|
|
4. Spokojenost se školou |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/1 |
Líbí se ti u vás ve škole? |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G018 |
|
|
|
|
|
Z1/2 |
Těšíš se ráno na něco nebo na někoho ve škole? |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G019 |
|
|
|
|
|
Z1/17 |
Jakou známkou bys ohodnotil(a) školu? |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G016 |
|
|
|
|
|
Z2/1 |
Jsi rád(a), že můžeš chodit právě do této školy? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/3 |
Je pro tebe škola místem, kde se cítíš dobře? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/4 |
Jak se cítíš ve vaší třídě, jak se ti tam učí a pracuje? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/19 |
Existuje nějaká vzdělávací oblast, předmět, skupina předmětů, na
níž by se podle vás měla škola více zaměřit? |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G021 |
|
|
|
|
|
R/27 |
Doporučili byste tuto školu svým přátelům, pokud by hledali
školu pro své dítě? |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G013 |
|
|
|
|
|
U/9 |
Kolik bodů byste udělil(a) vaší škole za její atmosféru a
vnitřní klima? Použijte bodovací škálu od 1 bodu (nejhorší
hodnocení) až do 7 bodů (nejlepší hodnocení). |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G015 |
|
|
|
|
|
U/10 |
Jste rád(a), že učíte právě na této škole? |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G014 |
|
|
|
|
|
U/26 |
Kdybyste měl(a) možnost vrátit se na začátek a rozhodnout se
znovu - stal(a) byste se opět učitelem(kou)? |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G020 |
|
|
|
|
|
|
5. Kvalita a forma výuky |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/9 |
Nechá tě paní učitelka nebo pan učitel říci, co si myslíš - svůj
názor? |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G043 |
|
|
|
|
|
Z1/10 |
Můžeš si vybrat při vyučovací hodině práci či cvičení podle
sebe? |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G030 |
|
|
|
|
|
Z1/11 |
Baví tě to, o čem se ve škole učíte? |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G041 |
|
|
|
|
|
Z1/12 |
Pracujete v hodinách i ve skupinkách? |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G031 |
|
|
|
|
|
Z1/13 |
Když se ti během vyučování něco nepovede, máš možnost si to
opravit? |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G039 |
|
|
|
|
|
Z1/15 |
Zaškrtni nejvíce 3 předměty, které patří mezi tvé oblíbené: |
|
36 |
- |
37 |
- |
38 |
- |
39 |
- |
40 |
|
|
G059 |
- |
G060 |
- |
G061 |
- |
G062 |
- |
G063 |
|
Z1/16 |
Zaškrtni nejvíce 3 předměty, které máš nejmíň rád(a): |
|
41 |
- |
42 |
- |
43 |
- |
44 |
- |
45 |
|
|
G064 |
- |
G065 |
- |
G066 |
- |
G067 |
- |
G068 |
|
Z2/7 |
Ptají se tě učitelé na tvůj názor na výuku - například co bys
chtěl(a) dělat, která činnost v hodině tě nejvíc zaujala, jak se ti hodina
líbila atd.? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/13 |
Vyhovuje ti počet volitelných předmětů ve tvém rozvrhu? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/15 |
Když něco během hodiny nevíš, nestihneš, nebo se ti něco nezdá
na výkladu učitele, kolika učitelům to řekneš bez obav, že se naštvou nebo tě
kvůli tomu zesměšní? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/16 |
Stává se ti, že se něco učíš nazpaměť, přestože ani příliš
nevíš, co to znamená? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/17 |
Jak často se stane, že úplně celou hodinu (jen kromě zkoušení
nebo písemky) jenom posloucháte nebo si zapisujete to, co vám učitel(ka)
vykládá? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/18 |
Co je pro tebe osobně největší překážkou, abys dosahoval(a)
lepších výsledků? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/19 |
Snaží se učitelé o to, aby tě učení opravdu bavilo a bylo pro
tebe zajímavé, aby ses nenudil(a)? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/20 |
Jakými aktivitami bys doplnil(a) výuku (nebo co by mělo být
častější než teď), protože by ti pak připadala zajímavější a asi by tě víc
bavila? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/21 |
Jak často během hodin pracujete na řešení nějakého problému v
týmech nebo ve skupinkách tří nebo více žáků? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/22 |
Jak často si místo toho, aby vám všechno řekl(a) učitel(ka),
odpovídáte na některé vaše otázky sami tak, že si hledáte odpovědi v knihách,
na internetu, v časopisech atd.? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/23 |
Jak často diskutujete v hodinách ve třídě o vašich názorech na
věci, o kterých se učíte, na knížky, které čtete, na aktuální události atd.? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/24 |
Které předměty patří mezi tvé oblíbené? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/25 |
Které předměty patří mezi tvé neoblíbené? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/27 |
Máš pocit, že jsi učením přetěžován(a)? |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
R/12 |
Jak hodnotíte celkově kvalitu výuky v této škole? Kolik bodů
byste vaší škole za kvalitu výuky udělili? |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G024 |
|
|
|
|
|
R/13 |
Myslíte si, že existují velké rozdíly v přístupu jednotlivých
učitelů k výuce? |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G026 |
|
|
|
|
|
R/15 |
Co podle vás především brání vašemu dítěti v dosahování lepších
výsledků? |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G046 |
|
|
|
|
|
R/16 |
Kterou z následujících aktivit byste preferovali na úkor
klasických hodin výuky? |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G048 |
|
|
|
|
|
R/18 |
Jste spokojeni s nabídkou volitelných předmětů? |
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G050 |
|
|
|
|
|
R/20 |
Je vaše dítě učením přetěžováno? |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
U/2 |
Kolik bodů byste udělil(a) vaší škole za kvalitu
výuky? Použijte bodovací škálu od 1 bodu (nedostatečná kvalita) až
do 7 bodů (výborná kvalita). |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G025 |
|
|
|
|
|
U/3 |
Co je podle vašeho názoru pro významnou část žáků největší
překážkou k dosažení lepších výsledků? |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G045 |
|
|
|
|
|
U/5 |
Máte od svých žáků dostatek informací o tom, jak komu z nich
vyhovuje váš způsob výuky, jeho forma, tempo, srozumitelnost? |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G042 |
|
|
|
|
|
U/8 |
Jsou podle vás žáci učením přetěžováni? |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G029 |
|
|
|
|
|
U/28 |
Které nedostatky pociťujete v současnosti ve své vlastní práci?
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G027 |
|
|
|
|
|
U/29 |
Co se vám ve vaší práci v současné době především daří?
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G028 |
|
|
|
|
|
|
6. Hodnocení |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/26 |
Máš možnost hodnotit ve škole své vlastní výkony a vystoupení
nebo vystoupení svých spolužáků? Ptá se tě např. paní učitelka (pan učitel),
jakou známku bys dal(a) tomu, kdo je zkoušený? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/14 |
Hodnotí učitelé vaše dítě hlavně za jeho encyklopedické
znalosti? |
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G072 |
|
|
|
|
|
R/21 |
Myslíte si, že je vaše dítě hodnoceno objektivně? |
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G070 |
|
|
|
|
|
R/22 |
Který způsob hodnocení považujete za nejvhodnější? |
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G069 |
|
|
|
|
|
U/4 |
Kolik vašich žáků by podle vás výrazně polevilo ve svém úsilí,
kdyby se dozvěděli, že nebudou dostávat jiné známky než jedničky nebo dvojky? |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G073 |
|
|
|
|
|
U/7 |
Myslíte si, že je potřeba brát při klasifikaci v úvahu rovněž
kázeň žáků v hodinách? |
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G074 |
|
|
|
|
|
|
7. Vztahy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/3 |
Poradí a pomůže ti paní učitelka nebo pan učitel, když
potřebuješ? |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G079 |
|
|
|
|
|
Z1/4 |
Můžeš se s prosbou o pomoc obrátit na všechny učitele? |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G080 |
|
|
|
|
|
Z1/5 |
Máš ve třídě kamarády? |
|
|
|
|
|
57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G084 |
|
|
|
|
|
Z1/6 |
Chovají se děti u vás ve třídě k sobě hezky? |
|
|
|
|
|
58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G085 |
|
|
|
|
|
Z1/14 |
Pokud máš ve škole nějaký problém, svěříš se rodičům? |
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G088 |
|
|
|
|
|
Z2/5 |
Máš pocit, že s tebou učitelé jednají fér - např. drží dané
slovo, splní to, co slíbí atd.? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/6 |
Máš výhrady k tomu, jak se někteří tvoji spolužáci chovají k
učitelům? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/8 |
Jaké jsou celkově vztahy mezi žáky ve vaší třídě? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/3 |
Jste spokojeni s tím, jak je vaše škola řízena? |
|
|
|
|
|
64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G091 |
|
|
|
|
|
R/4 |
Jste spokojeni s tím, jak se k vám chovají učitelé školy? |
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G087 |
|
|
|
|
|
R/24 |
Jaké jsou podle vás v převažující míře vztahy mezi žáky školy? |
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G083 |
|
|
|
|
|
U/11 |
Spolupracují podle vás učitelé při plánování výuky a její
realizaci dostatečně? |
|
|
|
|
|
59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G086 |
|
|
|
|
|
U/12 |
Chovají se podle vás učitelé k žákům korektně a berou je jako
své partnery? |
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G076 |
|
|
|
|
|
U/13 |
Máte vážné výhrady k chování žáků k učitelům? |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G078 |
|
|
|
|
|
U/14 |
Máte pocit, že se někteří žáci ve Vaší škole navzájem
zesměšňují, ponižují,...? |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G082 |
|
|
|
|
|
U/22 |
Cítíte, že vedení oceňuje vaši práci? |
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G089 |
|
|
|
|
|
U/23 |
Jste spokojen(a) s organizací chodu školy a s jejím řízením? |
|
|
|
|
|
64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G091 |
|
|
|
|
|
U/24 |
Máte vy osobně reálnou možnost zasahovat do rozhodnutí, která se
týkají chodu školy a její budoucnosti? |
|
|
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G090 |
|
|
|
|
|
|
8. Bezpečné a zdravé prostředí školy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/8 |
Zaškrtni všechno,
čeho se bojíš: |
|
66 |
- |
67 |
- |
68 |
- |
69 |
- |
70 |
|
|
G093 |
- |
G094 |
- |
G095 |
- |
G096 |
- |
G097 |
|
Z2/2 |
Je ve škole důvěryhodná osoba, o níž víš, že se na ni můžeš
obrátit s problémem nebo se žádostí o důvěrnou radu? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/9 |
Víš, co bys měl(a) dělat, u koho hledat pomoc, kdyby ti (nebo
tvému kamarádovi, kamarádce) někdo dlouhodobě a opakovaně ubližoval – nadával
ti, ponižoval tě, bil tě atd.? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/10 |
Setkal(a) jsi se někdy na této škole se šikanou? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/23 |
Zažívá vaše dítě ve škole nebo kvůli ní strach? |
|
|
|
|
|
65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G092 |
|
|
|
|
|
R/25 |
Znepokojovalo vás někdy chování některých žáků školy k vašemu
dítěti, máte důvod se obávat např. toho, že mu od nich hrozilo nebo i nyní
hrozí nějaké nebezpečí? |
|
|
|
|
|
71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G102 |
|
|
|
|
|
U/15 |
Vyskytují se v této škole závažné negativní jevy (drogy,
šikana...)? |
|
|
|
|
|
72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G103 |
|
|
|
|
|
U/16 |
Daří se ve Vaší škole řešit efektivně problém šikany mezi žáky? |
|
|
|
|
|
73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G104 |
|
|
|
|
|
|
9. Spolupráce |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z1/7 |
Navštěvují rodiče vaše školní akce - besídky, výstavy, akademie? |
|
|
|
|
|
78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G109 |
|
|
|
|
|
Z2/11 |
Myslíš si, že kdyby sis na něco u vás ve škole stěžoval(a) –
např. na učitele, metody výuky, nespravedlivá rozhodnutí atd. mohlo by ti to
nakonec způsobit ještě víc problémů? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/12 |
Zkus se zamyslet nad svými zkušenostmi a nad zkušenostmi svých
spolužáků - máš pocit, že když někdo chce u vás ve škole něco změnit (např.
výzdobu ve třídě, téma besedy, průběh výuky atd.), je nějaká šance, že se mu
to povede (po dohodě s ostatními)? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/5 |
Jste dostatečně informováni o dění ve škole? |
|
|
|
|
|
79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G110 |
|
|
|
|
|
R/6 |
Vyhovuje vám způsob, jakým se můžete v současné době informovat
o dění ve škole (rodičovské schůzky, konzultace s učiteli, webové stránky
školy apod.) a termíny (data, hodiny), v nichž se můžete informovat? |
|
|
|
|
|
80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G111 |
|
|
|
|
|
R/9 |
Považujete stávající úroveň spolupráce rodiny a školy za
vyhovující? |
|
|
|
|
|
76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G107 |
|
|
|
|
|
R/10 |
Na kterých oblastech života školy máte zájem se
spolupodílet? |
|
|
|
|
|
82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G115 |
|
|
|
|
|
R/11 |
Máte v této škole vy, jako rodiče, reálnou možnost ovlivňovat
její chod a rozhodování o její budoucnosti? |
|
|
|
|
|
74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G105 |
|
|
|
|
|
U/17 |
Do kterých oblastí života školy by podle vás žáci raději neměli
zasahovat? |
|
|
|
|
|
83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G116 |
|
|
|
|
|
U/18 |
Zajímají se rodiče dostatečně o práci a chování svých dětí ve
škole? |
|
|
|
|
|
77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G108 |
|
|
|
|
|
U/19 |
Považujete stávající úroveň spolupráce rodiny a školy za
vyhovující? |
|
|
|
|
|
75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G106 |
|
|
|
|
|
U/20 |
Do kterých oblastí života školy by podle vás rodiče raději
neměli zasahovat? |
|
|
|
|
|
81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G114 |
|
|
|
|
|
U/21 |
Mají ve vaší škole rodiče reálnou možnost ovlivňovat chod školy
a její budoucnost? |
|
|
|
|
|
74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G105 |
|
|
|
|
|
|
10. Materiální zázemí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/28 |
Líbí se ti prostředí ve škole? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/26 |
Jste spokojeni s materiálním zázemím školy (vybavením a vzhledem
budovy, tříd, chodeb atd.)? |
|
|
|
|
|
84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G117 |
|
|
|
|
|
U/25 |
Jste spokojen(a) s materiálním zázemím vaší školy? |
|
|
|
|
|
84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G117 |
|
|
|
|
|
|
11. Školní NEJ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z2/29 |
Čeho si na vaší škole nejvíc vážíš? |
neodpovidali |
neodpovidali |
Z2/30 |
Co by bylo potřeba na vaší škole změnit, co ti na vaší škole
nejvíc vadí? |
neodpovidali |
neodpovidali |
R/28 |
Čeho si na vaší škole nejvíc vážíte? |
|
|
|
|
85 |
- |
87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G119 |
- |
G121 |
|
|
|
|
R/29 |
Co by bylo potřeba na vaší škole změnit, co vám na vaší škole
nejvíc vadí? |
|
|
|
|
86 |
- |
87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G120 |
- |
G121 |
|
|
|
|
U/30 |
Čeho si na vaší škole nejvíc vážíte? |
|
|
|
|
88 |
- |
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G122 |
- |
G124 |
|
|
|
|
U/31 |
Co by bylo potřeba na vaší škole změnit, co vám na vaší škole
nejvíc vadí? |
|
|
|
|
89 |
- |
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
G123 |
- |
G124 |
|
|
|
|
|
Souhrnné hodnocení
vybraných oblastí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodiče |
Dotazník pro rodiče |
|
|
|
|
|
92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G130 |
|
|
|
|
|
Ucitelé |
Dotazník pro učitele |
|
|
|
|
|
93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G131 |
|
|
|
|
|
Žáci 1 |
Dotazník pro žáky 1. stupně |
|
|
|
|
|
91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G128 |
|
|
|
|
|
Žáci 2 |
Dotazník pro žáky 2. stupně |
neodpovidali |
neodpovidali |
Všichni |
Dotazník pro žáky / rodiče / učitele |
|
|
|
|
|
94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|